-

28/4

idag efter skolan så gick jag o elli till gulsippan för att träffa didrik och pontus. sen gick vi hem till elli o hoppade typ o så.. sen skulle dem gå ganska tidigt för pontus skulle till landet o så. elli o pontus e ju tsm.
sen stannade jag o elli kvar lite o sen gick vi hem till mig och åt mat och så hoppade vi. vi gjorde när man hoppar på rumpan och sen salto och först när jag skulle göra på elli så fick jag värsta skärsåret i fingret. sen när elli gjorde på mig då gjorde jag typ streck hel skruv bakåt. men sen efter ett tag så typ skrapade jag överläppen så har värsta skrapsåret där :'( men det va kul innan det.
fick ett påskägg oxå av bästa mamma för hon fick det av sitt jobb och då fick jag det! Tack!




Kommentarer<3

Kommentera inlägget här! <3:

Namn:
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0