-

gympa, plugg o lite hopp!

nu har jag precis duschat efter träningen, innan så va vendela här. Vi pluggade till SO provet/förhöret imorn. och sen så hoppade vi lite. haha det va fett skönt att hoppa i OnePiecen! Nu ska jag kolla lite på tv och kanske blogga mera sen.
igår frågade vendela om jag ville följa med henne och hennes familj till Turkiet å jag ba JAAA! mamma ska bara prata lite med pappa o så, men jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS!!! Älskar dig vendela! <3 isåfall är det 17augusti - 24augusti. då får vi ta ledigt från skolan! jippi! ska ju kanske till Turkiet med pappa, så då får jag åka dit två ggr på sommarlovet :P

på fredag ska jag o elli va med Didrik o Pontus, elli e ju tsm med pontus.

Puss o Kram!

Kommentarer<3

Kommentera inlägget här! <3:

Namn:
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0