-

Helgen

I fredags så gick jag först hem sen hem till bästo Elli! Vi satte typ upp deras studsmatta först (gick ju skitbra!) haha dem va fett tunga, asso stolparna! Sen hjälpte hennes pappa oss då gick det lite bättre. Sen så satte vi pådfjädrarna o skyddet. Sen hoppade vi typ till halv 8. å sen så va vi inne och tittade på tv. Sen på morgonen vaknade vi typ 9 och åt frukost och sen ut o hoppa igen! Sen åkte vi till mig och åt lunch o sen tbx till Elli o hoppade haha men sen så mådde Elli illa så vi gick in och sen mådde hon typ skitilla så jag gick hem o sen åkte vi till farmor och farfar och fick bullar o jordgubbar (; sen åkte vi till Hässelby golf typ och så spelade pappa o philip lite sen så åkte vi o handla och sen HEM! har typ tjockat i mig godis nu. C Y

Kommentarer<3

Kommentera inlägget här! <3:

Namn:
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0