-

helgen

nu ska jag berätta lite om min helg...
i fredags så slutade vi 14.45 sen gick elli o vendela hem till mig en stund och sen efter ett litet tag så kom daniella och hämta oss så då åkte vi till hennes dans på balettakademin. vi ropade lite i megafonen oxå... hennes lärare va ju fett coolish! aja iaf det va en timme sen så åkte vi hem till vendela o laga tacos, blev gött! sen så gick vi ut o hoppa ett tag. sen så va det en man som gick lite fram å tbx utanför vendelas hus o vid gatan o så och sen så körde han i en bil och då körde han och så stannade han precis utanför vendelas hus ''/ och sen körde vidare och sen kom han tbx och så stannade ha igen och körde vidare och då gick vi in för vi frös o tyckte det va lite läskigt... sen så kom han igen och då gick han ur bilen och in på vendelas infart, o vi kutar upp till toan och låser dörren och så. alla va skiiträdda. så vi tog typ pincetter som vapen och daniella gick ner o låste ytterdörren för den va ÖPPEN! och sen så tittar vi ut genom fönstret ett tag och sen så kommer ellis mamma för hon va i närheten. och sen efter ett tag så ringer vendela hennes pappa och då säger han att en av hans jobbarkompisar skulle komma över den kvällen och lämna en jacka så det va bara han, haha xd men aja sen så tittar vi lite på tv o så tar vi lite bilder sen så... och så va vi uppe på hennes rum och gjorde en sak. det va den dan. och idag så hade jag o vendela gympa kl 9 så behövde gå upp kvart i 8... segt. sen så stannade vi kvar o tittade på ellis träning.. kul. och sen ikväll har jag tittat på det nya avsnittet av VPD!!!!! sjuuukt braa asso ! tips! (;

Kommentarer<3

Kommentera inlägget här! <3:

Namn:
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0