-

spotify

nu har man skaffat sig en egen spotify, lyssnar nu... (;
har gympa kl 5. ska ha min OnePiece dit ( som vanligt )... heh. men aja har typ inget att göra, ville vara med my men hon orkade typ inte, skitunge.
nu ska jag väl göra något, vet ej vad. Min underbaraste Vendela åker till Sälen idag, kommer sakna dig älskling!♥
jag kanske ska till Vemdalen v. 15. vi får väl se. hoppas det. mamma har ju fått samma stuga som vi hade under nyår och så och då var det ju vatten över hela golvet, hoppas det inte blir så igen då blir man ju lite arg... men hoppas ändå vi åker dit, älskar ju att åka skidor, det e askul! o min underbara elli åker ju till fjällen v. 12 så då kommer jag oxå sakna dig älskling♥ nu ska jag göra nåt ...


Kommentarer<3

Kommentera inlägget här! <3:

Namn:
Kom ihåg mig?<3

E-postadress: (publiceras ej!)

URL/Bloggadress:

Kommentar<3:

Trackback
RSS 2.0